Rooster - Algemeen

Let op:
Alleen voor de woensdagavondlessen is aanmelden verplicht. Jezelf aanmelden doe je door uiterlijk die dag voor 14.30 een app te sturen naar telefoonnummer 06 – 11 46 63 66.
Bij minimaal 4 deelnemers gaat de les door.
 Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag  Vrijdag  Zaterdag
09:00 

 09:00 - 09:45 Algemene spier- en conditietraining

09:00 - 10:00 Pilates (een inspannende ontspanningsles)

09:00 - 10:00 Feel the Beat (Dance and Train)

09:00 - 09:45 Step it Up (Steps workout)

09:00 - 10:00 Pilates (een inspannende ontspanningsles) 09:00 - 10:00 Yogalates (combinatie van Yoga en Pilates, ook voor heren)
10:00    10:00 - 11:00 Senioren Fit (ook voor heren)  

 

 
18:30 18:30 - 19:15 Coretraining (workout voor buik-, rug- en bekkenspieren)   18:30 - 19:15 Ground Control Pilates (een workout vanuit de romp met vloeiende bewegingen)      
19:30 19:30 - 20:30 Feel the Beat (Dance and Train)   19:30 - 20:30 Thai-Bo (combiles cardio/algemene spier- en conditietraining, ook voor heren)      

 

Sportaanbod

Work that Body

Work that Body

Is een combinatieles waarbij je iedere keer wat anders voorgeschoteld krijgt. De ene keer is het Steps, de andere keer Fitness met gewichtjes of Zumba, Core, noem maar op. Uiteraard wordt het niveau aangepast aan de groep. 

Lees meer

Bootcamp

Bootcamp

Bootcamp is een zeer complete workout waarmee je het gehele lichaam traint op een leuke en gevarieerde manier. Je verbetert hiermee je conditie, kracht, balans, coördinatie, houding en stabiliteit. Bootcamp is dé manier om topfit te worden, af te vallen, een strakker lijf te krijgen en plezier te hebben, zeker omdat de lessen in de buiten lucht plaats vinden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van allerlei obstakels die aanwezig zijn, denk aan bankjes, stoepranden, boomstronken, hekken. Bootcamp komt oorspronkelijk uit het leger waarbij het een middel is om soldaten voor te bereiden op zware taken. De commerciële variant, die hiervan is afgekeken, is voor alle sportniveaus toegankelijk. De training bestaat uit hardlopen, invaltraining en fitnessoefeningen zonder inzet van apparaten.  

Lees meer

Yogalates

Yogalates

Yogalates is een combinatie van Yoga en Pilates. De dynamische pilatesoefeningen worden afgewisseld met staande en zittende houdingen uit de yoga die gepaard gaan met een bewuste ademhaling. Om de les een dynamisch karakter te geven worden er oefeningen uit de poweryoga toegevoegd. De les geeft het lichaam de voordelen die het beoefenen van zowel yoga als pilates met zich meebrengt. Sterkere spieren, verbeterende lichaamshouding en rompstabiliteit. Yogalates zorgt voor verbetering van de doorbloeding, verhoging van de weerstand en afname van klachten die ontstaan door spanning. 

Lees meer

Thai-bo/ algemene spier- en conditietraining

Thai-bo/ algemene spier- en conditietraining 

Thai-bo is een aerobic les met bewegingen uit de vechtsport. Er wordt vooral getraind op stoot- en traptechnieken waarbij geen fysiek contact plaatsvindt. Om de technieken onder de knie te krijgen, worden er eenvoudige oefeningen gebruikt met een pittige intensiteit. De les bestaat uit een warming-up, rek- en strekoefeningen, aerobics en krachtoefeningen waarbij wordt afgesloten met een cooling down en stretching. Kortom een leuke en gevarieerde workout.

Lees meer

Spinning

Spinning

Spinning is meer dan alleen een stukje fietsen. Het is een training waarbij het draait om conditie opbouwen en vet verbranden. Spinning is een pittige training, waarbij doorzettingsvermogen belangrijk is. Tijdens een spinning les kan je wel tussen de 600 en 800 calorieën verbranden.

  • Het vergroot de longinhoud
  • Je verbrand veel calorieën
  • Afwisselende ritmes
  • Snel resultaat  

Lees meer

Feel the beat

Feel the beat

Feel the beat is voortgekomen uit het idee dat veel vrouwen nog steeds willen dansen maar niet in een groep vol met tieners/jongeren. De les bestaat uit een warming-up waar natuurlijk de voor vrouwen belangrijke zones extra aangepakt worden ( buik, billen, benen, triceps). Ook het rekken en strekken speelt een belangrijke rol. Aan bod komen alle dansvormen, Jazz, Modern, Show, Soul en waar vraag naar is. De choreo’s zullen voor eenieder te volgen zijn. DANCE TO EXPRESS, NOT TO IMPRESS.  

Lees meer

Core training

Core training

Core training is een workout die zich specifiek richt op je mid-sectie. Alle spieren in dit gebied zullen tijdens de oefeningen in de les worden aan gepakt. De buik-, rug en bekkenspieren zijn niet alleen belangrijk voor een strak en mooi lichaam, maar werken ook als stabilisator.

Lees meer

Seniorenfit

Seniorenfit

Seniorenfit is een les die speciaal afgestemd is op senioren die fit willen worden of blijven. Tijdens de les worden oefeningen aangeboden die spierversterkend zijn en trainen wij op stabiliteit en coördinatie. Natuurlijk bestaat ook de mogelijkheid de oefeningen op een stoel uit te voeren. Na de les staat er natuurlijk een bakje koffie of thee voor u klaar.  

Lees meer

Steps / aerobics

Steps / aerobics

Steps-aerobics onderscheidt zich van aerobe oefeningen door het gebruik van een verhoogd platform (de step). Natuurlijk kan de hoogte aan de behoefte worden afgestemd. Omdat de combinatie van Steps en Aerobic toegankelijk en afwisselend is, is deze workout geschikt voor iedereen. Steps/aerobic zorgt voor :

Lees meer

Pilates

Pilates

Pilates is een “ inspannende ontspanningsles” waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve training die je spiergroepen versterkt en rekt om een sterk, maar ook soepel lichaam te krijgen.

Lees meer

Adresgegevens


Dokter van Stratenweg 15
4205 LA Gorinchem

Volg ons via


Telefoon


06 114 663 66
info@fynesfitness.nl

Google map + Routebeschrijving

Follow us

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod.